top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Op vakantie naar het ziekenhuis

30 Juli 2021

Terwijl het ganse land zich opmaakt voor de vakantie, dichtbij of, indien mogelijk, ver weg, maak ik me ook op voor een verblijf in een hotel.

Ik pak ook mijn koffer. Ik voel een gezonde spanning. Hoe zal de temperatuur zijn? Welke kleding neem ik mee? Wat mag ik niet vergeten? Ik ga ook op vakantie! Naar hotel Catharina.


Hotel Catharina is een bijzonder all inclusive hotel, met standaard voor iedereen roomservice. Voor zowel ontbijt als lunch komt er een buffet voorbij en als je wil krijg je zelfs ontbijt op bed. Voor het diner mag je je keuze van tevoren aangeven op de menukaart.

Ze hebben zowel één- als meer persoonskamers. Ik heb dit keer een één persoonskamer geboekt op de vierde verdieping met een wijds uitzicht over de stad.

Entertainment bestaat uit een tv met alle denkbare Nederlandse zenders. Daarnaast is er iedere dag een gratis actuele krant beschikbaar.

Post wordt keurig op de kamer van de desbetreffende gast afgeleverd.

De bedden liggen goed (let op: wel alleen één persoonsbedden beschikbaar) en zijn elektrisch verstelbaar. Een linnenpakket is inbegrepen. Sterker nog; iedere dag worden de lakens verschoond. De rest van de schoonmaak gebeurt ook dagelijks. Het is een netjes en opgeruimd hotel.

De kamers zijn, met de deur gesloten, redelijk geluidsdicht. Veel geluid van naburige kamers hoor je niet. Ook de lift maakt geen geluid.

Het personeel is uiterst professioneel, deskundig en discreet. En altijd bereid tot een gezellig praatje.

Het personeel is daarnaast oprecht geïnteresseerd en belangstellend naar hun gasten. Vooral gezondheid van hun gasten vinden ze erg belangrijk. Is er iets mis dan zorgen ze dat het geregeld gaat worden. Medicijnen lijken ze altijd op voorraad te hebben.

Indien je dat wenst is het personeel zelfs bereid om je te helpen met wassen en/of douchen. Waar vind je deze service nog tegenwoordig?

Het mooiste van dit hotel is dat alle kosten vergoed worden door de zorgverzekeraar!!

Nog een paar dagen en dan vertrek ik naar dit bijzondere hotel. Op naar een fijn, maar ondanks alles, hopelijk toch een zo kort mogelijk verblijf!

113 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page