top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Jarig in het ziekenhuis

Bijgewerkt op: 5 mrt. 2020

6 februari 2020


En dan ben je jarig, maar lig je in het ziekenhuis. Niet de meest gezellige combinatie. In september hebben we manliefs verjaardag ook al in het ziekenhuis moeten vieren omdat ik was opgenomen. Ik was eigenlijk van plan het een beetje te negeren en me te concentreren op de verjaardag van mijn zoontje morgen. Nou vergeet het maar!!!

Vannacht heeft de verpleging stiekem vlaggetjes rond mijn bed gehangen. Ik heb er echt niets van gemerkt! (De mensen kunnen sluipen....) Tijdens het ontbijt kwam het personeel luid zingend de kamer binnen! (Een beetje ongemakkelijk was dat wel, gelukkig ben ik al rood van de koorts, dus mijn blosjes vielen hopelijk niet al te erg op). Vervolgens kreeg ik een bloemetje (mijn lievelingsbloemen 😍) namens mijn kamergenootjes en een cadeautje voor zoonlief voor morgen. Door de slingers ziet iedereen dat ik jarig ben, dus ik word gefeliciteerd door iedereen die binnenkomt (en dat zijn er veel!) Misschien heb ik me nog wel nooit zo jarig gevoeld!!! Wat een liefde en aandacht geven ze me hier. Een dikke pluim voor alle verpleegkundigen!!

Mijn lieve vriendinnetje L. kwam gezellig even langs (met cadeautje!) en in de middag mijn moeder en zoon. (met zelfgebakken appeltaart voor de hele kamer! 😍) Ze hadden een wasmand (ik overdrijf niet!) vol met cadeautjes bij zich! Ik heb heerlijk cadeautjes zitten uitpakken in mijn bed. Helaas was mijn maag ook in jubelstemming dus die wilde geen appeltaart.... beetje jammer... maar ik hoorde dat hij heerlijk was. Kan ook niet anders, want; moeders appeltaart.

Na het eten kwam mijn lieve man

langs. Zo heerlijk om eventjes met ons tweetjes wat tijd door te brengen. Even weer man en vrouw. Ik ben natuurlijk ook schandalig verwend door hem. Eigenlijk ben ik de hele dag verwend. Met alle aandacht, felicitaties en cadeautjes.

Een beetje jammer is wel dat ze me het mooiste cadeautje niet hebben kunnen geven; namelijk weer naar huis gaan. Het mocht niet zo zijn. Dus we blijven braaf nog even.

Ik wil jullie bedanken voor alle berichtjes die ik heb mogen ontvangen! Ik heb het er er de hele dag druk mee gehad om ze te lezen. Ze hebben mijn verjaardag feestelijk gemaakt. Ik kan wel zeggen dat dit een onvergetelijke verjaardag was! (Maar NOOIT meer graag! 🥴)

304 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page