top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Column

13 november 2020


Een tijdje geleden werd mij gevraagd of ik mee wilde werken aan een column voor het tijdschrift MenSen, uitgegeven door de MS Vereniging Nederland. Natuurlijk wil ik dat! Hoe meer ik mijn steentje bij kan dragen aan goede informatie voorziening over MS hoe beter!


Toch was het schrijven van een column een heel ander verhaal dan het schrijven van een blog. Daar kan ik lekker schrijven wat ik wil, over een onderwerp dat ik zelf uitkies op een manier die ik wil. Een column is toch anders. Zeker als het, zoals in de dit geval, een duo column is. Toch stond hij snel op papier.


Gisteren was het zover; de uitgave waarin onze column stond viel in de bus. In eerste instantie schrok ik! Wat hadden ze mijn foto groot afgebeeld. Dat was niet nodig geweest. Maar na het herlezen van de tekst was ik vooral trots. We hebben een duidelijke en belangrijke boodschap overgebracht, namelijk; neem de regie van je behandelingen in je eigen hand. Maak je eigen routekaart.





Wat een leuke en nieuwe ervaring was dit! Kan weer op mijn lijstje van nieuwe ervaringen worden bijgeschreven.

Wil je de tekst van de column lezen (zou ik doen šŸ˜‰) klik dan op onderstaande fotoā€™s.



43 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page