top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Bloemen en berichtjes

22 augustus 2021


Afgelopen weken heb ik weer mogen ervaren hoe het is als mensen met je meeleven. Hoewel ik mezelf in mijn bubbel bevond waar af en toe één van mijn mannen (de grote of de kleine) doorheen drong waren alle berichtjes mijn lijn met de buitenwereld.


4 Prachtige bossen bloemen werden er bezorgd. Ze staan hier om me heen en ik geniet van de aanblik van alle kleuren en van de aandacht en moeite die is gedaan om mij die bloemen te bezorgen.



Mijn telefoon blijft soms zo piepen dat ik het geluid even uit zet. Anders krijg ik geen rust. De berichtjes zijn hartverwarmend. Men leeft mee, wenst me het beste en vraagt zich af of het al beter gaat. Deze berichtjes betekenen veel voor me. Ze maken dat duidelijk dat de wereld buiten mijn bubbel door draait en dat, als ik weer ben opgeknapt, ik mijn plaatsje in de wereld weer moeiteloos kan innemen. Er wordt op me gewacht.


Bellen is vaak te vermoeiend maar gelukkig is de app geduldig en kan ik rustig op mijn eigen tijd antwoorden. Soms vergeet ik wie ik wat heb verteld maar zover ik weet neemt niemand me dat kwalijk. Gelukkig maar.


Via de app reis ik ook. Veel mensen zijn deze periode op vakantie en via foto's mag ik mee reizen. Ik heb al bergen gezien en de kust; ik kom overal!!! Gewoon vanuit mijn bed of de bank.


Ik wil iedereen bedanken voor alle aandacht, berichtjes, kaartjes, bloemen en andere blijken van medeleven. Ze zijn hartverwarmend!


98 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page