top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Alweer een contract? Upendo?!

25 februari 2021


Laatst mocht ik het fantastische nieuws delen dat ik voor het eerst in 4 jaar weer aan het werk ben. Ook heb ik gedeeld wat dit met me doet en hoe blij is er mee ben. De tijd gaat razendsnel; de eerste maand zit er al bijna op!


Maar hier eindigt het goede nieuws nog niet... vandaag kan ik jullie eindelijk vertellen dat ik gisteren het contract heb getekend voor een tweede baan! Zo werk je 4 jaar niet en zo heb je ineens twee banen! Ik geloof het zelf ook nog niet.



Ik mag gaan werken bij Upendo. Upendo is een nieuw op te richten MS kliniek, gevestigd in Boxtel, die op 1 april haar deuren opent.

Upendo is uniek in de MS wereld en in de gezondheidszorg. Bij Upendo staat de patiënt en zijn of haar naasten altijd op nummer 1. In alles!


"Het leven kunnen leiden dat jij graag wilt leiden ondanks de aanwezigheid van MS, dat is hèt doel van Upendo."


Heb je MS of ken je iemand met MS kijk dan zeker eens op www.upendo.nl, daar staat de visie van Upendo veel beter uitgelegd dan ik dat hier kan doen. Het is echt de moeite waard!


Binnen Upendo ga ik aan het werk als MS coach. Ik wil samen met de patiënt (en diens naasten) op zoek naar een oplossing voor alles waar diegene tegenaan loopt. Laagdrempelig en gelijkwaardig. Samen op zoek naar wat dit individu nodig heeft. Contact met mensen en hen helpen en ondersteunen is iets wat ik de laatste jaren ontzettend heb gemist.


Verder mag ik me bezig gaan houden met marketing en communicatie! Iets wat ik ook super vind.


Gisteren zijn we voor het eerst met het hele team van Upendo bij elkaar gekomen. Wat een top team! Allemaal gedreven om de juiste zorg te gaan leveren. We staan letterlijk te trappelen om te beginnen.


Mijn beide banen zijn ontzettend goed te combineren en bijten elkaar niet. Sterker nog; ze versterken elkaar.

Waar de wereld voor veel mensen stilstaat en er ontzettend veel ellende is, is er veel om dankbaar te zijn in mijn leven. Na 4 jaar 'stilstand' ben ik weer volop in beweging. En ik ben niet te stoppen! Upendo is niet te stoppen!


Wordt vervolgd...

101 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page