top of page
  • Foto van schrijverNanda Felderhof

Against all odds

Bijgewerkt op: 5 mrt. 2020

26 januari 2020


Soms gebeurt er iets waarvan je het van te voren absoluut voor onmogelijk had gehouden. Dat je van iets overtuigd bent, wat dan ineens toch anders blijkt te zijn! Een klein wonder... Zo’n gebeurtenis hebben wij gisteren mee gemaakt.

Afgelopen september was mijn lieve man jarig. We hebben zijn verjaardag helaas in het ziekenhuis moeten vieren omdat ik toen voor de eerste keer opgenomen was. Gelukkig was ik voorbereid en had al enige tijd daarvoor kaartjes besteld voor een musical. Het was lang geleden dat we samen een avondje uit waren geweest en we houden beiden van musicals. Toen er ook nog een musical op de planken kwam die ‘Kinky Boots’ heette, was de keuze snel gemaakt. Voor vertrek naar het ziekenhuis heb ik de kaartjes snel in mijn koffer gestopt. Eenmaal gegeven was hij er blij mee. We hadden iets leuks om naar uit te kijken!!! En ach, het was pas in januari dus ik had tijd genoeg om te herstellen.

Hoe anders liep het daarna met nog 2 opnames. Vaak vroegen we ons af of we samen zouden kunnen gaan. We begonnen al te verzinnen wie er met hem mee zou kunnen in mijn plaats.

Toen duidelijk werd dat ik half januari werd opgenomen voor de kuur wisten we dat het er niet in zou zitten. Uit ervaring weten we dat ik de eerste 2-3 weken na de kuur niets waard ben. Helaas. Sneu. Jammer. In het verleden hebben we zo vaker leuke dingen aan onze neus voorbij zien gaan.

De afgelopen dagen was ik aan het herstellen. Ik rommelde wat in huis, lag veel in bed, had last van bijwerkingen maar ik redde me eigenlijk prima. Zou het? Zou het kunnen??? Het zal toch niet???

Vrijdagavond was het duidelijk! Ik zou dit kunnen!!! Tegen alle verwachtingen in hadden we er samen vertrouwen in dat we samen naar de voorstelling zouden kunnen. Ja, ik zou moe zijn en zou moeten bijkomen, maar dat zou het waard zijn. De neuroloog gaf toestemming!!!

En zo kwam het dat we gisteravond, samen, hebben genoten van Kinky Boots. Ook weer volledig in een bubbel, maar nu samen en even volledig los van alles van de afgelopen maanden. Genieten was het!!! En daar gaan we vandaag gewoon nog even mee door....


8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page